TERMINIS IMPORTANTS FINAL DE CURS 17/18

Terminis per al personal interí i substitut

• Del 24 de maig al 7 de juny és el termini:
    1. Adjudicacions d’estiu (obligatori per al bloc I amb serveis prestats). Recordem que el personal que superi el procés selectiu: del 12 al 19 de juny. Tota la informació aquí
    2. Termini de reclamació del número de barem:
      • El 24 de maig es publicarà el nou número de barem de la borsa provisional. Aquest número es relaciona directament amb els serveis prestats a la borsa de treball tenint en compte el nomenament vigent el 21 de maig. Si aquests serveis prestats no són correctes aquest termini serveix per a realitzar la corresponent reclamació.
      • La primera quinzena del més de juliol es publicarà el número de barem definitiu amb la informació que consti en el registre informàtic el 22 de juny.
    3. Modificació i actualització de dades. Tant pel que queda de curs com a efectes 1 de setembre i per tant criteris pels nomenaments de finals d’agost.
    4. Manifestar la conformitat de continuar formant part de la borsa (obligatori per al personal substitut del bloc 2: sense serveis prestats)
  • Fins el 13 de juny:

Les persones que vulguin no ser nomenades a les adjudicacions d’estiu, ni a substitucions  fins que no comuniquin el contrari durant el curs vinent, podran emplenar una sol·licitud per demanar-ho: “congelar-se el número”.

Com a novetat: NO ES NECESSITA AL·LEGAR CAP MOTIU PER CONGELAR-SE EL NÚMERO

Després de la insistència d’USTEC·STEs, i la resta de la part social, quan el Departament va excloure com a motiu per congelar-se tenir una altra feina, el Departament, permetrà congelar-se el número sense cap motiu.

USTEC·STEs denuncia l’evident manca de planificació del Departament d’Ensenyament, el qual menysprea a possibles candidats/es quan creu que no en necessita, desatén les demandes i avisos d’USTEC·STEs i un any més tard canvia de direcció radicalment, quan veu que en necessita.

Com a novetat: La previsió del Departament és que a l’inici o començaments del curs vinent l’aplicatiu de la borsa permeti a un mateix i en qualsevol moment activar-se o desactivar-se dels nomenaments de substitució (congelar-se o descongelar-se). Els efectes es produirien al dia següent de la variació de la situació de la borsa. Altre cop no seria necessari al·legar cap motiu. Una vegada es nomena a algú es manté que només amb caràcter excepcional es pot demanar la interrupció del nomenament vigent sense ser-ne exclòs de la borsa.

• Aquest dilluns 14 de maig:

Recordeu que acaba el nou termini d’inscripció a la borsa. Com a novetat PERMETEN inscriure’s als i les docents que han estat excloses durant aquest curs!
La sol·licitud d’inscripció acaba aquest dilluns 14 de maig però hi ha 10 dies per portar la documentació als SSTT.

Tota la informació aquí

• Terminis de modificació de dades durant el curs vinent:

Algun dia al setembre (manca concretar perquè podrien acceptar la demanda d’USTEC·STEs que siguin més dies que no pas 1), la darrera setmana d’octubre, gener i març (També és possible que acceptin la demanda d’USTEC·STEs d’obrir un nou període al desembre. USTEC·STEs sempre ha demanat la possibilitat de fer-ho permanentment.

Adjudicacions d’estiu per al personal funcionari de carrera

Recordeu que dimarts 22 de maig s’acaba el termini per enviar les sol·licituds del funcionariat de carrera.

Reducció de jornada per interès particular

El personal funcionari de carrera té fins el 31 de maig per sol·licitar la reducció de jornada per interès particular per al curs vinent.

Aquí teniu tota la informació d’aquesta reducció

Per al personal interí el Departament no concedeix aquesta reducció, però la recent sentència guanyada per USTEC·STEs (IAC) davant del TSJC reforça la Directriu Europea que no permet la discriminació per la temporalitat dels treballadors i treballadores d’una mateixa empresa i, per tant, més endavant estem segurs que s’acabarà permetent. LA mateixa directriu ens va permetre, també amb un guany judicial d’USTEC·STEs el cobrament del 4t i 5è estadi del personal interí.