Revertim les retallades!

13 de desembre Concentracions als Serveis Territorials

El passat dimarts, 5 de desembre, es va celebrar per primer cop i a petició de les organitzacions sindicals una mesa per negociar la recuperació de condicions laborals amb la consellera Anna Simó. Simultàniament, vam realitzar una concentració de protesta davant les portes del Departament.

Malgrat que la pressió exercida ha forçat el Departament a reprendre les negociacions i fer una primera oferta sobre les nostres reivindicacions laborals, que es continuarà negociant a una nova mesa aquesta setmana, l’administració manté una proposta parcial i a la baixa. Pots llegir els detalls de la mesa de negociació a l’enllaç.

USTEC·STEs (IAC) creiem que ens trobem en un moment clau, enmig de la negociació dels pressupostos pel 2024, amb la possibilitat de tancar d’una vegada la carpeta de les retallades. És per aquest motiu que calen noves mobilitzacions. Aquest dimecres, 13 de desembre, convoquem i us animem a participar:

A les 11h: concentracions a les portes dels serveis territorials del Departament d’Educació.

A l’hora del pati o la sortida del centre: lluïu samarretes grogues, feu cartells (us adjuntem algunes propostes amb eslògans), fotografieu-vos amb els companys i companyes i ompliu les xarxes amb imatges de les concentracions amb l’etiqueta #RevertimLesRetallades.

D’aquesta manera visibilitzarem també als centres la necessitat de revertir d’una vegada les retallades.

13D concentració SSTT