Publicat un nou acord dels Òrgans Tècnics de selecció de la convocatòria dels processos d’estabilització mitjançant un concurs oposició, en relació amb les categories transversals de personal laboral (convocatòria 700)

S’ha publicat l’Acord dels Òrgans Tècnics de selecció de la convocatòria número 700, que inclou les categories laborals del Departament d’Educació. Amb aquest acord, s’aprova la modificació de les qualificacions i els resultats de les proves de la fase d’oposició, realitzades, respectivament, els dies 1 i 8 de juliol de 2023, i la valoració provisional de mèrits.

Podeu consultar les vostres dades en el Portal d’accés de les persones aspirants .

A conseqüència de la revisió de les impugnacions formulades envers els enunciats i les plantilles de correcció dels exercicis de la prova de la fase d’oposició, s’han modificat les qualificacions i el resultat de les proves de les següents categories del Departament d’Educació:

• Procés codi 729: Personal laboral docent – Llicenciat A1

• Procés codi 730: Personal laboral docent – Tècnic de Gestió B1

Aquelles persones aspirants que a causa d’aquesta modificació heu resultat:

L’acreditació dels serveis prestats en altres administracions cal presentar-la seguint el document específic de l’Annex 2 d’aquesta convocatòria.

Aquest Acord també publicita la valoració provisional dels mèrits, de la resta de candidats dels diferents processos, que ja van presentar els mèrits en la fase de concurs, Podeu presentar al·legacions en un termini de 10 dies hàbils (del 25.10.23 al 8.11.23) a través del tràmit de  Presentació d’escrits, documents i esmenes relatius a un procés de selecció (PROSELCOOP).

Consulteu els criteris de valoració dels mèrits que trobareu a l’Annex de l’Acord de l’Òrgan Tècnic de Selecció.

Si teniu qualsevol dubte o consulta, podeu contactar amb les referents del personal laboral d’USTEC·STEs del vostre territori:

Barcelona: laboralsbarcelona@sindicat.net

Girona: laboralsgirona@sindicat.net

Lleida: laboralslleida@sindicat.net

Tarragona i Terres de l’Ebre: laboralstarragona@sindicat.net