Es fa pública la llista definitiva d’admesos i exclosos a la convocatòria d’oferta d’ocupació pública, L005/2020, per al personal TEEI: Resolució EDU/1836/2021, de 10 de juny.

Es fa pública la llista definitiva d'admesos i exclosos a la convocatòria d'oferta d'ocupació pública, L005/2020, per al personal TEEI: Resolució  EDU/1836/2021, de 10 de juny.

Data de realització de la primera prova serà el DISSABTE 18 de SETEMBRE.
Aquesta previsió es pot veure afectada per la situació sanitària derivada de la COVID-19.

La primera prova consta de dos exercicis, de 2 h de durada cadascú:

•  Qüestionari tipus test sobre coneixements generals (20 preguntes) i específics (40 preguntes de situacions pràctiques relacionades amb la part específica) del temari.
  • Supòsits pràctics de resposta breu. Exemple de supòsit pràctic.

L’horari i el lloc de realització, així com la informació relativa a les mesures de prevenció adoptades per garantir la seguretat amb motiu de la situació sanitària actual,  es faran públics, abans de la data  esmentada, en el següent enllaç: http://educacio.gencat.cat/ca/serveis-tramits/provisio-pas/definitiva/ingres-acces/educacio-infantil/

El dia de la prova caldrà portar impresa la declaració responsable per poder accedir-hi.

Les persones aspirants que no puguin assistir a la realització de la prova, hauran d’enviar justificant via petició genèrica segons quin sigui el motiu de l’absència: causes relacionades amb la COVID-19  o per part.

Podreu trobar les declaracions responsables al lloc web: http://educacio.gencat.cat/ca/serveis-tramits/provisio-pas/definitiva/ingres-acces/educacio-infantil/

Des de la USTEC·STEs (IAC)  tenim clar que el nostre objectiu és la  consolidació real de tot el personal laboral com a personal laboral fix,  malgrat això,  pensem que el procediment que s’engega, no és sanció per a les persones que porten treballant en frau de llei des de fa temps, per tant, cal continuar lluitant perquè cap TEEI es quedi al carrer.

De motius no ens en falten:

• El número de places PESCO no dona sortida a totes les TEEIs que estan treballant actualment.

Valorem els acords en la negociació de les bases per les quals hem aconseguit pràcticament les millors condicions possibles, tot i així, les proves son eliminatòries i poden implicar la no superació de la fase d’oposició per a algunes de les treballadores.

Reclamem al Departament un pla d’estabilitat per a totes aquelles treballadores que estan actualment en frau de llei i no superin aquest procès d’oposició per tal que no  perdin el lloc treball.

• En l’acord amb el CI  del 17 de març del 2005, de creació de la figura TEEI als centres, el Departament es va comprometre a posar la figura de TEEI en cada centre educatiu, abans del 2008. Demanem el compliment  d'aquest acord per tal de garantir tant els llocs de feina com la qualitat que es mereix l’alumnat.

Considerem imprescindible que les places de reforç COVID passin a ser estructurals.