Calendari de mobilitzacions.
Fotos de les concentracions davant els centres educatius, 16 desembre

USTEC·STEs (IAC) fa una crida a tot el professorat i al personal dels centres educatius a participar activament en les mobilitzacions, sempre mantenint totes les mesures de seguretat.

Desembre 2020

• Concentració davant l’Institut Pere Borrell de Puigcerdà Divendres 18 desembre???????

• Dissabte 19D la IAC participa en la mobilització "que la paguin els rics, no les treballadores".

Hi ha diferents mobilitzacions al territori on participem com a IAC. A Barcelona és a les 12:00 a Passeig de Gracia amb Aragó.
Manifest

???????

• Concentració davant de l'Institut Francesc Macià de Cornellà cada dimecres i dijous  Dimecres 16 desembre de 10.25 a 10.45h i de 12.40 a 13h. Fotos
    Educació segura per a tots! Més recursos, més docents i menys ràtios!

• Concentració davant de l'Institut Gabriel Ferrater a Reus Dimecres 16 de desembre de 11 a 11.30h  C/ de Josep Caixés. Fotos

VOLEM UNA EDUCACIÓ SEGURA I DE QUALITAT!

• Reducció de les ràtios.

• Doblar la contractació de docents.

• Més personal de suport educatiu.

• EPI de qualitat.

• PCR a tot el personal.

• Cada dimecres concentracions davant dels centres educatius de Sant Joan Despí. Fotos

"Fem Sant Joan Despí DEFENSEM L'EDUCACIÓ"

• Baixada de ràtios
    • Proves PCR i/o tests ràpids
    • Dispositius de connexió
    • Mascaretes FFP2
    • Pressupost per neteja

+ RECURSOS - DEMAGÒGIA

• Cada dimecres concentracions a l'hora del pati davant l'Institut Mariano a Sant Boi de Llobregat

• PARTICIPACIÓ ACTIVA en la CONCENTRACIÓ A LA PLAÇA SANT JAUME el dissabte 12 de desembre a les 17h.  Fotos

"Per uns centres educatius oberts i segurs. Davant la pandèmia garantim el dret a una educació pública." convocada per l'Assemblea Groga.

• Fotos i vídeo de les concentracions a Flix davant els centres educatius, el 11 de desembre (Terres de l'Ebre)

• Concentració TEEI dilluns 7 de desembre a les 11.30h davant el Departament d'Educació (Via Augusta 202). Fotos i vídeo

• CONCENTRACIÓ A LA PLAÇA SANT JAUME el dijous 3 de desembre a les 18h .VídeoFotos

"VOLEM UNA EDUCACIÓ SEGURA I DE QUALITAT!"

Enllaç al manifest

• Assemblea groga Barcelonès Nord Dijous 3 de desembre a les 18h

• Assemblea telemàtica comarcal Baix Llobregat

Dijous 3 desembre a les 18h

• 2 de desembre de 2020 : Concentracions davant dels centres de treball: Veure Fotos

• Concentració davant de l'Institut Marta Mata de Montornès del Vallès Dimecres 2 de desembre a les 9.50h

• Concentració davant de l'Institut Vidal i Barraquer a Tarragona Dimecres  2 de desembre de 10.30h a 11.30h

Rambla President Lluís Companys,3 (Tarragona).

• Concentració des de Girona al Castell de Sant Miquel Dimecres 2 de desembre.
  • Concentració davant l'Institut Mariano (Baix Llobregat) cada dimecres a l'hora del pati.

• Assemblea groga de Sant Joan Despí: Propera trobada el dimecres 2 de desembre a les 19.30h

Novembre 2020

• Assemblea groga:

• Assemblees telemàtiques zona Baix llobregat:

Dimarts 24 novembre a les 18.00h
Dimecres 25 novembre a les 12.45h
Dijous 26 novembre a les 12.45h

25N: LA PANDÈMIA HA PROPICIAT SITUACIONS QUE HAN COMPORTAT UN AUGMENT DE LA VIOLÈNCIA MASCLISTA I LES DESIGUALTATS

• Girona, 19.00 Concentració a la Plaça 1 d’Octubre.

• Lleida17.30-19:00h Acte "Valentes i acompanyades" a l'Ateneu Popular (inscripció prèvia en línia19:30 h performance a la plaça del Clot de les Granotes

• Tarragona, 19:00h Plaça de la Font

Diumenge 22 de novembre: Barcelona, cadena feminista a Barcelona (inscripció prèvia) 22 N Cadenes Feministes Fotos i vídeos

Les mobilitzacions arreu de Catalunya han estat convocades, però, aquest any es genera un nou model d'acció; les propostes en línia. Les mesures de seguretat han fet que alguns dels col·lectius i associacions hagin optat per fer propostes que no contemplen la presencialitat física.
Alhora ens trobem amb un escenari més descentralitzat que mai quant a les mobilitzacions del 25N. Així doncs, aquesta vegada, les propostes són molt diverses.

Us emplacem a denunciar activament les violències masclistes que encara patim les dones i que són inadmissibles en aquest sistema que és capitalista i patriarcal. Davant d'aquesta situació d'emergència, ens veiem abocades a organitzar-nos, a clamar i a sortir al carrer!

La Secretaria de la Dona d'USTECSTEs (IAC) us adjuntem la informació de totes les propostes així com podeu consultar tota la informació a la pàgina web.
Us emplacem a participar en tots els actes que pugueu, entenent que l'augment de representació dels partits d'ideologia d'extrema dreta fa cada vegada més imprescindible aquest compromís social.

El sistema patriarcal durant segles ens han volgut submises i silenciades. El tancament a les llars no ens ha anat a favor.

Malgrat l'existència d'un marc legislatiu internacional i nacional sobre la prevenció i lluita contra les violències masclistes, encara hem de fer polítiques feministes reals i tangibles. A l'eina que us presentem podeu veure quin és el posicionament del departament d'educació en relació amb aquest tema.

Volem recordar que USTEC•STEs (IAC) vàrem exigir que les dones que havien optat per la lactància directa poguessin gaudir del dret a fer-la durant les llargues proves de les oposicions. L'administració ens va reconèixer aquest dret i així queda reflectit a la resolució. És un primer pas, però, important per a entendre què és fer política en perspectiva de gènere.

USTEC•STEFA UNA CRIDA A LA PARTICIPACIÓ I MOBILITZACIÓ AQUEST 25N AL COSTAT DEL MOVIMENT FEMINISTA!

• 25 N VI Concentració VOLEM UNA EDUCACIÓ SEGURA a Amposta Fotos i vídeos

Manifest que s'ha llegit a la concentració:

TARGETA AL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ I SALUT PER JUGAR PERILLOSAMENT AMB LA NOSTRA SALUT I L'EDUCACIÓ I EL FUTUR DELS NOSTRES JOVES.

Volem mostrar la nostra preocupació davant de la gestió que s'està fent dels casos Covid per part dels Departaments d'Educació i de Salut perquè no entenem quins són els criteris que s'estan utilitzant a l'hora de decidir els confinaments. Tampoc entenem l’efectivitat del confinament intermitent de Batxillerat i Cicles, ja que sembla que és una mesura per evitar els aglomeraments en els desplaçaments en grans ciutats, però aquest no es el nostre cas. Ens resulta especialment preocupant la situació de molts companys i companyes que sent vulnerables altament sensibles estan obligats a venir al centre perquè o bé esperen encara una resposta o la resposta ha estat que es faci una adaptació impossible del lloc de treball.

Creiem que s'estan posant de manifest les mancances de posar en marxa un curs sense planificació per garantir la seguretat d'alumnes i de professionals. Aquesta planificació implicaria reduir les ràtios, contractar més personal, incloent-hi el sanitari per fer més PCR i ampliar els espais per garantir la necessària distància de seguretat que permetria desenvolupar la tasca educativa amb la major seguretat i evitar així haver de confinar grups.

Per totes aquestes raons li mostrem targeta al Departament d’Educació i de Salut per jugar perillosament amb la nostra salut i amb el futur i educació dels joves per no prendre les mesures necessàries per garantir la presencialitat educativa. Encara són a temps de rectificar i evitar la targeta roja de tota la comunitat educativa.
Finalment, voldríem manifestar el nostre suport a l'equip directiu del centre que malgrat que les mancances esmentades està demostrant molta més responsabilitat que molts dels responsables polítics.

MENYS RÀTIOS, MÉS PROFESSIONALS, MÉS ESPAIS, MÉS DISTÀNCIA, MÉS SEGURETAT.

• Assemblees de zones via telemàtica

Assemblea Maresme – Vallès Oriental: dijous 19 de novembre a les 13h a la següent adreça: https://meet.jit.si/zonamamvo

• Concentració a Lleida. Divendres 13 de novembre

MANIFESTEM EL NOSTRE REBUIG A LA GOTA QUE FA VESSAR EL VAS!! CONCENTREM-NOS!!

El proper divendres, 13 de novembre, en un espai obert, amb totes les mesures de seguretat i de distanciament, al carrer de Ton Sirera, a l'alçada de l'entrada de l'INS Samuel Gili Gaya, de 10 a 11 del matí.

Ja n'hi ha prou d'improvisació, de canvis de rumb i d'ocurrències!!!

Volem una EDUCACIÓ SEGURA. Menys invents i més fets: baixada de ràtios, més recursos i personal i més seguretat.

Junta de Personal Docent No Universitari de Lleida

13/11/20 Fotos de la concentració davant l'Institut Samuel Gili i Gaya (Lleida). No som personal sanitari! Volem una educació segura!

13/11/20  Vídeo de la concentració davant l'Institut Samuel Gili i Gaya (Lleida). No som personal sanitari! Volem una educació segura!

• Concentració davant les seus dels Serveis Territorials. Dimarts 10 de novembre
    • Consorci d'Educació de Barcelona a les 17.30h (Pl. d'Urquinaona, 6).
    • Barcelona Comarques a les 17.30h a la seu del Consorci (Pl. d'Urquinaona, 6).
    • Baix Llobregat: a les 17.30h.
    • Catalunya Central a les 17.30h.
    • Girona a les 17.30h.
    • Maresme - Vallès Oriental a les 18h.
    • Tarragona a les 17.30h.
    • Vallès Occidental a les 17.30h.

10/11/20 Fotos de les concentracions davant els SSTT. No som personal sanitari! Volem una educació segura!

10/11/20  vídeo de la concentració davant els SSTT. No som personal sanitari! Volem una educació segura!

• Concentració paral·lela a la Mesa Sectorial Departament d'Educació a Via Augusta: Exigim una negociació real ja!

Garantim la salut als centres educatius

- ràtios
+ personal
+ seguretat

Fotos de la concentració davant el Departament d'Educació

• Concentracions davant dels centres de treball
    • Concentració als centres educatius de les Terres de l'Ebre: dijous 12 de novembre a les 9.45h davant l'Institut Alfacs

• Concentració davant l'Institut Severo Ochoa (Baix Llobregat) Dimecres 4 de novembre a les 11.45h.
      Enllaç al vídeo i fotos de la concentració davant l'Institut Severo Ochoa

• Concentració davant l'Institut Deltebre (Deltebre) Dimecres 4 de novembre a les 11h.

• III CONCENTRACIÓ VOLEM UNA EDUCACIÓ SEGURA

Davant de l'Institut Roquetes Dijous 29 d'octubre 11h.

VOLEM PCRs!!

MENYS RÀTIOS, MÉS PROFESSIONALS, MÉS ESPAIS, MÉS DISTÀNCIA,MÉS SEGURETAT

AMB EL SUPORT DE TOTS ELS SINDICATS D'EDUCACIÓ.

Volem fer-ne una cada setmana fins que el Departament escolte la comunitat educativa, si voleu que el vostre centre participe poseu-vos en contacte amb algun representant sindical. Gràcies  #EDUCACIOSEGURA.
Enllaç al vídeo de la concentració davant l'Institut Roquetes

Octubre-novembre 2020

• Assemblees de treballadores per Serveis Territorials per via telemàtica:

• Assemblea Consorci d'Educació de Barcelona: dijous 5 de novembre a les 17h.

• Assemblea Tarragona dijous 5 de novembre de 18 a 20h.

Les delegades i els delegats d'USTEC-STEs (IAC) Tarragona convoquem a les persones afiliades, i a tothom qui en vulgui formar part, a una assemblea extraordinària el proper dijous 5 de novembre de 2020.

L'objectiu de l'assemblea és parlar i debatre sobre la situació als centres del territori amb relació a la COVID-19 i les mesures implementades pel Departament.

La reunió es durà a terme de forma telemàtica a través de la web https://meet.jit.si

La sala per conectar-se serà: ASSEMBLEAUSTECTGN (tot en majúscules)

• Assemblea Maresme – Vallès Oriental: dijous 29 d'octubre a les 18h.

• Assemblea Baix Llobregat: dimecres 21 d'octubre a les 18h

• Assemblea Terres de l'Ebre: dimecres 3 de novembre a les 18h.

Número de visites avui: -