Oposicions

USTEC

·STEs (IAC) En resposta a la modificació del càlcul de places d’oposicions

USTEC·STEs (IAC) En resposta a la modificació del càlcul de places d’oposicions

El Departament gestiona dia sí i dia també a corre-cuita i sense previsions. No és la primera vegada que cal esmenar una publicació al DOGC.

USTEC·STEs considerem que la causa principal és el fet que l’Administració convoqui una única mesa sectorial a finals de desembre, temps in extremis pels tempos legals de la convocatòria d’oposicions, i que haguem de ser els representants sindicals qui hàgim d’exigir d’ampliar-la al dia següent, com a primera condició per començar a negociar.

La conseqüència és que ahir després de fer pública la convocatòria, el Departament ens va convocar a una reunió en què ens van informar que modificarien el càlcul de places d’accés al cos superior i d’accés al mateix grup i complement de destinació. Davant la dràstica reducció d’aquestes places, ens vam desmarcar de la resta de sindicats, i no vam donar-hi el nostre vist-i-plau.

Des de fa temps que el tarannà negociador del Departament d’Educació és inexistent, i les conseqüències negatives les pateix directament el professorat. USTEC·STEs exigim els temps suficient, la documentació necessària i totes les dades per iniciar qualsevol negociació amb totes les garanties.

Podeu consultar tota la informació de les oposicions aquí.