Aprovació temari oposicions de TIS

Avui dijous 31 la CIVE (Comité per a la Interpretació, la Vigilància i l’Estudi del Conveni) ha aprovat el temari del/les TIS.

Estigueu amatents perquè molt aviat el Departament d’Educació el farà públic i, de seguida que això passi, nosaltres el penjarem a la nostra web. Us mantindrem informats en tot moment i us acompanyarem al llarg de tot el procés.

Us recordem que és obert el nou període de preinscripcions pels nostres assessoraments, tant de TEI com de TIS.

Com USTEC·STEs (IAC) estem en contra d’aquest sistema d’oposició memorístic i de què les parts siguin eliminatòries.

Sempre defensarem i lluitarem per la consolidació del personal laboral que ja està ocupant una vacant.

Restem a la vostra disposició per qualsevol cosa que hagueu de menester.

Personal Laboral d’USTEC·STEs (IAC):
laborals@sindicat.net