Personal laboral: trobada amb Comuns

Ahir, dijous 28 de maig, les delegades del personal laboral d’USTEC·STEs (IAC) ens hem reunit al Parlament de Catalunya amb el grup parlamentari Comuns. De la reunió hem aconseguit un Compromís per part de la portaveu de donar suport a qualsevol iniciativa presentada dins dels pressupostos perquè el personal laboral i d’atenció educativa aconseguim la reclassificació professional.

Des del personal laboral d’USTEC·STEs (IAC) continuem lluitant per la reclassificació professional, estem a un pas d’aconseguir-la!

laborals i comuns 28 mig

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes