COEDUCACIÓ

Dona

Aquest 8M totes som imprescindibles

Amb motiu del 8M us fem arribar el nostre manifest i un recull d’activitats adreçades a totes les etapes educatives (infantil, primària, secundària i FP) que giren al voltant del mateix eix: imprescindibles.

Imprescindibles són totes les dones que ens envolten, sostenen la vida i ens cuiden. Imprescindibles i unides totes, trenquem cadenes i sostres.

Des del sindicat USTEC·STEs (IAC) i la secretaria de la dona us animem a emprar aquestes propostes educatives a l’aula i a participar, el 8 de març, de les manifestacions en aquesta jornada de vaga general feminista, estudiantil, de cures i de consum.

Descarrega’t aquí el recull d’activitats:

PDF descarrega't