USTEC·STEs(IAC) defensem la reclassificació davant les institucions

Des d’USTEC·STEs (IAC) estem portant a les institucions la reivindicació de la reclassificació de les categories del personal laboral d’Educació perquè pensem que cal que Funció Pública desbloquegi d’una per totes, l’actualització del nostre Conveni Col·lectiu alhora que cal incidir en l’àmbit pressupostari perquè això sigui una realitat.

USTEC-FP-al-parlament-800x800

Parlament de Catalunya 8 de novembre de 2023- Grup Parlamentari del PSC

Síndic de Greuges 29 de novembre de 2023

defensa davant ERC quadrada

Parlament de Catalunya 30 de novembre de 2023- Grup Parlamentari d’ERC

Grup parlamentari de Junts per Catalunya, 12 de desembre de 2023

Grup parlamentari CUP

Grup parlamentari de la CUP, 18 de gener de 2024

Grup parlamentari En Comú Podem, dilluns 29 de gener de 2024

Col·legi Fisioterapeutes de Catalunya

Reunió telemàtica del dia 19 de febrer amb el degà del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya

El personal laboral d’USTEC·STEs (IAC) continuarem amb la ronda de grups parlamentaris i entitats per portar la reivindicació de la reclassificació a tots els àmbits.

Consulta el nostre Full 470. Reclassificació laborals per tenir tota la informació sobre la reclassificació de les categories del personal laboral d’Educació.