Oposicions L006/2023 TIS: Publicada una nova valoració provisional de mèrits

S’ha fet públic un nou Acord de l’Òrgan Tècnic de Selecció, de la convocatòria de concurs oposició extraordinària L006/2023, que recull una nova valoració provisional de mèrits per a la categoria Integrador/a Social (TIS), deixant sense efectes l’aprovada anteriorment.

Aquest fet és  conseqüència de la detecció d’una incidència informàtica vinculada a la informació dels mèrits de la categoria professional afectada.

Podeu consultar la nova valoració provisional de mèrits de l’Annex 1 en aquest enllaç.

Consulteu en aquest enllaç els criteris de valoració dels mèrits.

En cas de no estar d’acord amb la valoració proposada podeu presentar al·legacions i la documentació acreditativa en el termini des del 4 de desembre al 19 de desembre (ambdós inclosos) a través del  següent formulari.

També podeu consultar com presentar aquestes al·legacions a través del manual d’usuari del formulari.

Contacteu amb nosaltres davant qualsevol dubte o consulta.

Barcelona laboralsbarcelona@sindicat.net

Girona  laboralsgirona@sindicat.net

Lleida laboralslleida@sindicat.net

Tarragona i Terres de l’Ebre laboralstarragona@sindicat.net