Millorem les nostres condicions laborals. No és qüestió de pressupost, és qüestió de voluntat!
Concentració 5 de desembre de 2023 a les 12:30 h al Departament d’Educació. Via Augusta, 202, Barcelona.

Els sindicats d’educació pública exigim una millora de les nostres condicions laborals. Per això hem forçat la convocatòria d’una mesa de negociació amb la consellera Anna Simó per aconseguir, com a mínim, revertir les retallades pendents: recuperar les 2 h de reducció lectives als majors de cinquanta-cinc anys, els estadis a 6 anys amb reconeixement del deute i l’equiparació salarial de tot el personal docent de la FP.
USTEC•STEs (IAC) defensem que també cal obrir la porta a negociar el calendari escolar, assolir un pacte d’estabilitat que doni continuïtat a tots els treballadors en abús de temporalitat i negociar la resta de reivindicacions sindicals: 6% del PIB, recursos per a la inclusiva (baixada de ràtios, augment de plantilles…), blindar la immersió lingüística, etc.