Jornada sobre l’educació inclusiva

MUCE organitza una jornada sobre Educació inclusiva

El Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) organitza una jornada el 18 de novembre sota el títol “Educació inclusiva: motor de millora i eina transformadora.”

Aquesta jornada, on participaran organitzacions sindicals, de famílies, i entitats del món de l’educació, té com a objectiu la sensibilització sobre la necessitat d’una educació inclusiva, la importància de la lluita activa a favor de l’educació inclusiva, i l’elaboració d’un document amb un pla estratègic per fer-ne seguiment, així com el recull de mesures necessàries per l’educació inclusiva per fer arribar al Departament d’Educació i al govern de la Generalitat.

HORARI PROVISIONAL DE LA JORNADA

9.30h Presentació del MUCE i benvinguda a la jornada sobre l’educació inclusiva

9.45h Presentació del decàlegh sobre inclusiva del MUCE

10h Entrevista a la sindicatura: estat de la qüestió

10.30h Debat compartit entre representants de diferents sectors

11h  Taula de professionals: drets humans, docents, educadors socials

12h Grups de treball

13h Posada en comú dels grups de treball

13.30h Clausura

Us podeu inscriure al següent enllaç.

jornada sobre educacio intensiva