Publicada la llista provisional de mèrits del concurs d’oposicions d’estabilització (convocatòria L006/2022)

NOU! Publicada nova llista definitives d’exempts i no exempts de les proves de català i/o castellà. Consulta en aquest enllaç

El Departament ha fet públic l’Acord de l’òrgan tècnic de selecció amb la llista provisional dels mèrits del concurs oposició d’estabilització (convocatòria L006/2022) de les categories pròpies de personal laboral del Departament d’Educació.

Consulteu la llista provisional clicant sobre aquest enllaç.

Consulteu el  document de criteris tècnics de valoració dels mèrits per entendre’n la puntuació obtinguda.

Podeu presentar al·legacions des del 27 de setembre al 10 d’octubre a través del següent enllaç: Presentació d’Al·legacions.

Consulteu el  document de criteris de valoració dels mèrits per entendre’n la puntuació obtinguda.

Acreditació del nivell de llengua catalana o castellana

Aquelles persones que no tingueu acreditat el títol de requisit de llengua catalana hauran de superar una prova en llengües que és de caire eliminatori. Consulteu el llistat de candidats convocats a la prova de llengües clicant en el següent enllaç.

Les proves es realitzaran el dia 28 d’octubre de 2023 a les 9.00 h a Institut Menéndez y Pelayo (Via Augusta, 140, 08006 Barcelona)​

En el cas d’estar convocats a les proves i disposar del títol acreditatiu s’obre el termini de 10 dies, des del 27 de setembre al 10 d’octubre, ambdós inclosos a través dels següents tràmits:

Podeu consultar tota aquesta informació en la web del Departament i en l’apartat de Preguntes Freqüents  habilitat.

En cas de dubtes o reclamacions podeu contactar amb les referents del Personal Laboral de la USTEC·STEs del vostre territori:

Barcelona laboralsbarcelona@sindicat.net

Girona  laboralsgirona@sindicat.net

Lleida laboralslleida@sindicat.net

Tarragona i Terres de l’Ebre laboralstarragona@sindicat.net