Acte públic d’adjudicació noves vacants curs 23-24

NOU! Formulari d’inscripció actiu fins al dia 17 de juliol.

El Departament ha publicat els llocs de treball de vacants de nova creació  a jornada completa que s’oferiran en l’acte públic d’adjudicació per a les categories:

FUNCIONAMENT DE L’ACTE D’ADJUDICACIÓ VIRTUAL

Per poder participar-hi caldrà emplenar el formulari (un per cada categoria) que es publicarà a la web de la borsa del personal laboral des del dia 10  fins al 17 de juliol, ambdós inclosos.

• Hi podrà participar tot el personal temporal inscrit en la borsa de les categories convocades i optar a aquells llocs de treball segons els criteris de categoria, comarca i jornada d’inscripció a borsa.
  • Els aspirants podran participar en més d’una categoria.
  • Dins d’una mateixa categoria els participants hauran de seleccionar només aquelles places d’interès per ordre de preferència perquè la plaça pugui ser adjudicada. Només s’adjudicarà una de les places seleccionades.
  • L’adjudicació d’una de les places seleccionades comporta l’acceptació automàtica de la plaça en la qual s’iniciarà contracte a 1 de setembre de 2023.
  • L’acceptació d’una de les places, si es té un contracte vigent, comportarà la renúncia automàtica d’aquest contracte a 31 d’agost de 2023.
  • La renúncia a la plaça assignada a través de l’acte d’adjudicació es considera rebuig i, per tant, penalitza en borsa (l’aspirant passa a ocupar la darrera posició del bloc de la borsa que ocupa).
  • La no participació en l’acte públic no implica en cap cas rebuig ni tampoc penalitza a efectes de posició en el bloc de la borsa corresponent.

Podeu consultar tota la informació en els Criteris de Participació

CRITERIS D’ADJUDICACIÓ DE LES PLACES

• Cada lloc vacant de la categoria corresponent s’adjudicarà seguint l’ordre de puntuació de borsa  i l’ordre de prioritat  marcat en la sol·licitud.de participació
  • Si a la persona aspirant ha participat en més d’una categoria i se li adjudica una plaça d’una determinada categoria, la resta de sol·licituds quedaran anul·lades
  • Durant el mes d’agost, es podrà consultar l’adjudicació de les places a través del web de l’aspirant.
  • L’ordre d’adjudicacions per categories serà la següent:
    1. FIS
    2. TEEI
    3. EEE
    4. INS

Podeu consultar tota la informació en els Criteris d’Adjudicació

Davant qualsevol dubte podeu consultar el Preguntes Freqüents publicat a la web de la borsa o bé contactar amb nosaltres:

Barcelona laboralsbarcelona@sindicat.net

Girona  laboralsgirona@sindicat.net

Lleida laboralslleida@sindicat.net

Tarragona i Terres de l’Ebre laboralstarragona@sindicat.net