Des del sindicat USTEC participem en el Congrés Mundial Contra el Neoliberalisme Educatiu a Panamà

USTEC, un referent en la defensa dels drets laborals i educatius, està prenent part activa en el Congrés Mundial Contra el Neoliberalisme Educatiu que s’està celebrant ara a Panamà. Aquest important esdeveniment reuneix educadors, sindicats, activistes i experts en educació de tot el món per discutir els reptes i les alternatives al model educatiu neoliberal.
El Congrés Mundial Contra el Neoliberalisme Educatiu és un espai clau per a la reflexió i l’acció col·lectiva en defensa d’una educació pública, inclusiva i de qualitat per a tothom. El sindicat USTEC, amb la seva llarga trajectòria de compromís amb la millora de les condicions laborals dels professionals de l’educació i amb una educació pública de qualitat, és un actor fonamental en aquesta trobada internacional.
La portaveu d’USTEC Iolanda Segura està tenint l’oportunitat de compartir experiències i coneixements amb altres sindicats docents de tot el món i participarà activament en els debats i taules rodones centrats en temes com la mercantilització de l’educació, la privatització dels serveis educatius i els impactes del neoliberalisme en els sistemes educatius.
Des de la USTEC destaquem la importància de defensar i promoure una educació pública universal, accessible i de qualitat, que garanteixi l’equitat i l’oportunitat per a tots els estudiants. A més, recalcarem la necessitat de valorar i dignificar la tasca dels professionals de l’educació, garantint uns salaris i unes condicions laborals justes i dignes.
El sindicat USTEC, de la veu de la seva portaveu, compartirà les experiències en la lluita per aconseguir una educació més democràtica i participativa, on es tingui en compte la veu dels estudiants, els pares i la comunitat educativa en la presa de decisions.
En el marc d’aquest important congrés, USTEC reafirma el compromís en la lluita contra el neoliberalisme educatiu, amb la promesa de continuar treballant per assolir una educació més justa, igualitària i emancipadora per a tothom.

==> Cartells:

Congreso contra el neoliberalismo educativoCongreso contra el neoliberalismo educativoCongreso contra el neoliberalismo educativo
Congreso contra el neoliberalismo educativo

==> Consulta aquí en directe el congrés:

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes