USTEC·STEs guanyem les eleccions a la universitat de Girona.

La secció de la Universitat de Girona d’USTEC·STEs hem guanyat les eleccions sindicals a tots els espais on ens hem presentat. És la segona vegada que ho fem, després que en els anteriors comicis, el 2019, ja assolíssim una àmplia majoria, absoluta en dues de les tres eleccions a les quals ens hem presentat.

Els bons resultats indiquen una consolidació sindical de la nostra secció d’universitats en un espai en què la LOSU (la nova llei d’universitats) obre un escenari de canvis. També representen un reconeixement per part de la comunitat universitària de la gran tasca feta pels delegats i delegades que han treballat de manera intensa i entusiasta, i un motiu d’inspiració per a tothom que aposti per un sindicalisme independent, compromès i rigorós.

És per tot això que volem agrair-vos la confiança que ens heu fet les persones dels tres col·lectius que concorrien a aquestes eleccions. Volem donar l’enhorabona a totes i tots els membres de les candidatures d’USTEC·STEs. Esperem persistir en la responsabilitat que implica la victòria i fer-ho al costat de les altres forces sindicals que ens acompanyaran en els pròxims quatre anys en la defensa dels drets de les treballadores i treballadors de la UdG.

Els resultats han estat els següents:

Professorat docent investigador funcionari (PDI-F)

USTEC·STEs 87 7
CCOO 58 4
UGT 22 2

Participació 58,36%

Professorat docent investigador laboral (PDI-L)

USTEC·STEs 119 9
CCOO 97 7
CGT 87 7
Blanc 9

Participació 20,45%