Eleccions 2023

Un cop més, gràcies pel vostre suport!

USTEC·STEs hem tornat a guanyar les eleccions sindicals. Ja fa més de vint anys que som el sindicat majoritari de l’ensenyament públic, mentre ens acostem al mig segle d’existència. Són ja diverses generacions de professionals que ens heu fet confiança i us ho agraïm de tot cor.

Aquests darrers quatre anys han estat especialment difícils. Una pandèmia. Una conselleria intransigent, incompetent i amarada de valors neoliberals. Una reacció conservadora arreu que amenaça llibertats que crèiem consolidades. Les ombres d’una nova crisi. I, sobretot, una agenda global en què els serveis públics i l’educació pública són contemplats com a una nosa i un obstacle. Això explicaria la pressió constant a la qual hem estat sotmesos com a sindicat. No obstant això, no se n’han sortit ni se’n sortiran.

Aquests darrers quatre anys també han estat els de les mobilitzacions més llargues i intenses de les darreres quatre dècades. Unes mobilitzacions que han donat els seus fruits, potser a mitges, però són les que marquen el camí per revertir unes condicions laborals molt deteriorades i, sobretot, per recuperar una educació de qualitat. És a dir, una educació com la que sempre hem defensat: pública, democràtica, laica, coeducadora i compensadora de les desigualtats.

Com hem fet sempre, no només continuarem essent el sindicat combatiu que coneixeu, sinó també constructiu i propositiu, en aquesta era d’amenaces locals i globals, d’acord amb els valors democràtics i igualitaris que sempre ens han caracteritzat.

Reiterem el nostre agraïment a totes aquelles persones que heu confiat en nosaltres, i a totes aquelles persones que encara no ho feu. Sabem que totes sou necessàries per fer de l’educació pública la matriu d’una societat rica, culta, lliure, desvetllada i feliç.

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes