Personal laboral

Eleccions personal laboral – Consulta del cens provisional

Aquest dilluns 27 de febrer s’ha iniciat el procés electoral del personal laboral del Departament d’Educació amb la constitució de les meses electorals centrals i la publicació del cens provisional.

Aquest procés culmina el dia de les eleccions sindicals que seran el pròxim 25 d’abril.

Participar de les eleccions sindicals permet escollir els representants sindicals que defensen els drets del personal laboral en els diferents espais de negociació amb el Departament (Comitè Intercentres) i també amb l’administració de la Generalitat (CIVE  i MEPAG, etc)

Pots consultar en el Portal de centres/ Persones/ Espai Sindical tota la informació referent al procés electoral així com els diferents òrgans de representació sindical (funcions i composició).

Per poder participar primer cal comprovar la inscripció correcta en el cens.

Consulta el cens de la teva unitat electoral:

Cens provisional Barcelona

Cens provisional Girona

Cens provisional Lleida

Cens provisional Tarragona

Si no apareixes en el cens o hi detectes qualsevol errada cal comunicar la incidència abans del 9 de març a les següents adreces:

**Cal adjuntar en el correu la documentació acreditativa per poder ser inclosos/es  en el cens o bé corregir les errades que hi apareguin.

En cas de dubte podeu consultar a les representants del personal laboral de la USTEC·STEs (IAC) del vostre territori: CONTACTE Personal Laboral USTEC·STEs (IAC)