Oposicions Estabilització Personal Laboral: Llista provisional de persones admeses i excloses

Avui s’han fet públics els llistats de persones admeses i excloses a les diferents convocatòries de concurs oposició d’estabilització del personal laboral.

Concurs-oposició d’estabilització del personal laboral en l’àmbit educatiu- convocatòria L006/2022 (AEE, EDU, EEE, TIS, NAJ, OFI Jardiner/a i OFI Cambrer/a):

RESOLUCIÓ EDU/448/2023, de 15 de febrer

• Consulteu el llistat de persones admeses- Annex 1
  • Consulteu el llistat de persones excloses- Annex 2:
    • MOTIUS D’EXCLUSIÓ:
      193 Manca de pagament
      333 Manca d’acreditació de l’exempció al·legada
      343 Manca d’acreditació de l’exempció per atur
      344 Manca d’acreditació de la bonificació FN (família nombrosa) o FM (família monoparental)

Davant qualsevol errada que detecteu en algun d’aquests edictes podeu presentar esmenes clicant en el següent enllaç.

Termini per presentar esmenes: des del 21.02.2023 al 06.03.2023, ambdós inclosos.

Podeu consultar més informació sobre aquesta convocatòria en les Preguntes freqüents o  la pàgina web habilitada pel Departament d’Educació en el següent enllaç.

Concurs-oposició d’estabilització del personal laboral- convocatòria 700 (CUI-719, FIS-707, Monitor/a Formació Ocupacional-708, NET-724, OFI Manteniment-720, Tècnic de Gestió/ laboral docent-730)

RESOLUCIÓ PRE/441/2023, de 15 de febrer

• Consulteu la localitat de realització de les proves de la fase d’oposició (determinada provisionalment d’acord amb el codi postal del domicili indicat per la persona aspirant en la sol·licitud de participació).  Es pot demanar  modificació de la localitat proposada dins del termini d’al·legacions.

Pots consultar més informació sobre aquesta convocatòria 700 a l’enllaç de Preguntes Freqüents o bé a la web de Funció Pública.

Davant qualsevol dubte o consulta podeu contactar amb les delegades del personal laboral d’USTEC·STEs als diferents territoris:

Barcelona laboralsbarcelona@sindicat.net
Girona  laboralsgirona@sindicat.net
Lleida laboralslleida@sindicat.net
Tarragona i Terres de l’Ebre laboralstarragona@sindicat.net