Eleccions 2023

USTEC·STEs (IAC) presenta candidatures a les Juntes de personal docent de tots els Serveis Territorials per a les eleccions sindicals del 14 de març

Els darrers dies, hem registrat les candidatures electorals d’USTEC·STEs (IAC) als deu Serveis Territorials existents i als dos de nova creació del Penedès i de l’Alt Pirineu i Aran.

Volem agrair especialment als 1259 candidats i candidates que participaran de les nostres llistes el seu compromís. Podeu consultar els cartells amb les 12 llistes electorals al nostre web d’eleccions: Candidatures per servei territorial

Ens presentem amb l’eslògan “Amb fermesa!” que recull la nostra convicció per la defensa d’una única xarxa pública, catalana, democràtica, laica, participativa, coeducadora i inclusiva, i per la millora de les condicions laborals i professionals del conjunt de treballadores i treballadors de l’educació.

Aquests són uns comicis que encarem en una situació de conflicte no resolt, provocat per una conselleria incapaç de dialogar amb la comunitat educativa i pels atacs constants a l’educació pública, que pateix un l’infrafinançament crònic, la segregació endèmica del nostre sistema, les polítiques educatives neoliberals, privatitzadores i antidemocràtiques que arrosseguem des de la implementació de la LEC, i la nefasta governança del Departament.

Més que mai un sindicalisme “Amb Fermesa!” és essencial per mantenir la lluita per la millora de les condicions laborals, la dignificació de la nostra professió i la qualitat educativa.

#AmbFermesa!
#SomiSeremPública