Concurs de mèrits Personal Laboral: llistat de les persones que han superat el concurs de mèrits.

Avui, 23/12/22, Publicació al DOGC del nomenament del personal laboral que han superat el concurs de mèrits. Enllaç

S’ha publicat la resolució amb la relació de les persones que han superat el procés de selecció corresponent i el lloc de treball adjudicat,

Aquesta Resolució té efectes el dia 9 de gener de 2023.

❎ Candidats adjudicació directa

Són persones que consten a l’Annex 1  d’aquesta Resolució, han de prendre possessió del lloc de treball corresponent,  el dia 9 de gener de 2023.

El Departament publicarà la informació relacionada amb la signatura del contracte (És molt possible que  necessiteu signatura digital. Exemples de canals d’habilitació signatura digital: IdCAT Certificat (cal cita prèvia), DNI electrònic (que podeu activar o recuperar contrasenya sense cita prèvia a les oficines emissores del DNI).

❎ Places obtingudes  via l’acte públic

Són les persones que consten a l’Annex 2 d’aquesta Resolució disposen del termini d’un mes, comptat des del dia 9 de gener de 2023, per prendre possessió del lloc de treball corresponent.

A partir del dia 9 de gener de 2023 podreu prendre possessió de la vostra plaça o iniciar tràmits per demanar excedència per incompatibilitat, o altres permisos.

EL CONCURS DE MÈRITS ÉS UNA REALITAT QUE NOMÉS NOSALTRES VEIEM POSSIBLE:

Vam aconseguir aturar l’Icetazo, el nefast acord del govern espanyol amb els sindicats majoritaris estatals, que no contemplava en cap cas unes vies d’estabilització alternatives als concursos-oposició ordinaris.

Vam aconseguir que s’introduís la via del concurs de mèrits en la Llei 20/21.

Malgrat aquests guanys, les places ofertes en els diferents processos, no garanteixen l’estabilització de tot el personal en abús de temporalitat de l’administració.

Ara toca continuar defensant els drets de tots aquests treballadors i treballadores.

Som l’únic sindicat que apostem per uns Plans d’Estabilitat, en les diferents taules de negociació i en el Comitè Intercentres, per a totes aquelles persones en abús de temporalitat que no obtinguin plaça en els processos selectius d’estabilització.

Cap interina al carrer!