Concurs de mèrits del Personal Laboral: Criteris de desempat i adjudicacions de places

NOU! Informació de les adjudicacions actualitzada a 12.12.22

CRITERIS DE DESEMPAT

S’ha fet públic l’Acord complementari conjunt del Tribunal Qualificador i l’Òrgan Tècnic de Selecció amb l’Annex dels criteris de desempat i les puntuacions desglossades, un exercici de transparència necessari. Podeu consultar el contingut  d’aquest annex en el següent enllaç.

Consulteu en el següent quadre el codi de tràmit de la vostra categoria.

SISTEMES D’ADJUDICACIONS DE LES PLACES.

Es contemplen dues vies d’adjudicació: una directa i una altra mitjançant un acte públic d’adjudicació.

Places d’adjudicació directa (la persona continuarà a la plaça que està ocupant aquest curs amb contracte de personal laboral fix).  Consulteu el llistat de persones amb adjudicació directa del lloc de treball en el següent enllaç:

nou! Annex 1.b (12.12,22) – Relació de persones aspirants proposades per a contractació laboral fixa subjectes a sistema d’adjudicació directa (convocatòria núm. 400 – personal laboral)

Places d’adjudicació mitjançant acte públic.

• Consulteu el llistat de persones convocades en el següent enllaç:

nou! Annex 2.b (12.12,22)Relació de persones aspirants proposades per a contractació laboral fixa subjectes a sistema d’adjudicació mitjançant acte públic d’elecció de lloc de treball (convocatòria núm. 400 – personal laboral)

nou! Annex 1(12.12.2022)  Informació consolidada sobre els Annexos 1 (a i b) i 2 (a i b), relatius als sistemes d’adjudicació (directa/mitjançant acte públic d’elecció de lloc de treball)

• Consulteu les places que s’ofereixen en l’acte públic d’adjudicació en el següent enllaç:

nou! Annex 2 (12.12.22) – Llocs de treball per oferir a adjudicació en els processos d’estabilització per la via excepcional de concurs de mèrits (Convocatòria 400 – Personal laboral)

• Ubicació i calendari segons categoria:

Districte Administratiu de la Generalitat de Catalunya, cerca les indicacions clicant en el següent enllaç.

• Les persones aspirants s’hauran de presentar a l’acte amb l’original d’un document oficial que les identifiqui.
  • En cas de no poder assistir-hi personalment es pot atorgar la representació en una altra persona. En aquest cas la persona designada haurà de presentar la documentació següent:

Podeu consultar tota la informació sobre el funcionament dels actes públics d’adjudicació en el següent enllaç o bé en la web de Funció Pública.

En cas de desacord en alguns dels actes i resolucions dictades per Funció Pública, dins aquest procediment, podeu interposar recurs de reposició, en el termini d’un mes, a partir de la data de la seva publicació, a través del següent tràmit telemàtic: Presentació de recursos administratius contra resolucions i actes en procediments de la Direcció General de Funció Pública

Davant qualsevol dubte o consulta no dubteu en contactar amb la delegada del Personal Laboral de la USTEC·STEs (IAC) del vostre territori:

Barcelona laboralsbarcelona@sindicat.net
Girona  laboralsgirona@sindicat.net
Lleida laboralslleida@sindicat.net
Tarragona i Terres de l’Ebre laboralstarragona@sindicat.net