Comunicat

Exigim iniciar la negociació real! no cedirem, lluitem per revertir totes les retallades!

Comunicat després de la mesa sectorial del 27 de setembre de 2022

EXIGIM INICIAR LA NEGOCIACIÓ REAL! NO CEDIREM, LLUITEM PER REVERTIR TOTES LES RETALLADES!

USTEC-STEs, conjuntament amb la resta de sindicats, hem fet arribar al Departament d’Educació en la mesa sectorial mantinguda el dimarts 27 de setembre de 2022, la nostra proposta de calendari de les reivindicacions laborals. Descartem la proposta inicial de calendari que ens ha proposat l’administració en la qual es pretenia dilatar els terminis de negociació.

Al nostre calendari, hem situat la negociació de tots i cadascun dels punts de la plataforma reivindicativa en meses tècniques específiques. Aquest calendari concentra al mes d’octubre els punts que requereixen pressupost, per tal de vincular la negociació en el si de la mesa sectorial amb la consecució dels pressupostos per a l’any 2023 de la Generalitat de Catalunya.

USTEC-STEs hem situat la figura del docent al centre de la negociació, amb el retorn de les retallades laborals, com ara la reducció de 2h lectives als majors de 55 anys i el retorn del primer sexenni als 6 anys, així com millores de drets laborals, com la derogació del decret plantilles, la negociació del calendari escolar i el currículum. També millores salarials aprovades pel mateix Parlament de Catalunya com és l’equiparació salarial del professorat PTFP.

USTEC-STEs no cedirem ni un pam en les nostres reivindicacions. És el moment de fer tota la pressió possible perquè ara és quan s’estan treballant i debatent els pressupostos per a l’any 2023 per part del govern.

USTEC-STEs us mantindrem informats oportunament de tot el procés de la negociació.

USTEC-STEs

28 de setembre de 2022

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes