CONCURS DE MÈRITS: Publicació de la valoració provisional de mèrits

Publicat l’Acord de l’Òrgan Tècnic de Selecció del 8.09.22 (convocatòria 400 del Personal Laboral) on es fa pública la valoració provisional de mèrits dels candidats.

En l’Annex 3 podreu consultar la valoració provisional dels mèrits segons la categoria professional a la qual es participi de les persones admeses a la convocatòria**.

**Segons la RESOLUCIÓ PRE/2565/2022, de 17 d’agost, de modificació de les llistes de persones aspirants admeses i excloses en els processos d’estabilització::

Llista de persones admeses i excloses de la convocatòria 400 del personal laboral.

Diligència de correcció d’errades, de 8.9.2022 de la RESOLUCIÓ PRE/2565/2022 de 17 d’agost

Dins d’aquest Annex 3 trobareu també si hi ha cap incidència en el pagament de les taxes:

“Les persones aspirants respecte de les quals s’indica les sigles PE, PI o PM, rebran un requeriment de pagament, amb avís a través del correu electrònic que van indicar en la seva sol·licitud de participació, i accessible a través del mateix tràmit pel qual la van presentar. Disposen de 10 dies hàbils, per efectuar el pagament o bé per presentar la documentació acreditativa de les exempcions o bonificacions.

Les persones que no tinguin acreditat el nivell requisit de català i no puguin acreditar-lo, dins del termini de presentació d’al·legacions, seran convocades a la realització de la prova acreditativa d’aquest requisit,

En l’Annex 2 podeu consultar tots els Criteris asplicats per a la valoració provisional, destaquem que:

• La valoració provisional dels mèrits s’ha efectuat a partir de la revisió, si escau, de la valoració automatitzada i de la documentació presentada per les persones aspirants. No es podrà presentar al·legació d’aquells mèrits no presentats en el tràmit anterior a través de l’aplicatiu de la Valoració automatitzada dels mèrits.
  • Només s’han valorat els mèrits assolits fins a la data de publicació de la convocatòria (13.06.2022).
  • En la valoració del mèrit de superació sense plaça de processos selectius d’accés, s’ha tingut en compte el darrer procés de selecció convocat i finalitzat en data 13.06.2022 pels departaments competents per accedir a la categoria professional laboral respecte la qual es participa.

PRESENTACIÓ D’AL·LEGACIONS

Poden presentar al·legacions aquelles persones que estiguin en desacord en la valoració provisional dels mèrits, ateses les consideracions de l’Annex 2 de Criteris aplicats.

El termini de presentació de les al·legacions és del 9.09.2022 al 22.09.2022.

El canal habilitat per presentar aquestes al·legacions és mitjançant el formulari de Presentació d’escrits, documents i esmenes relatius al procés de selecció.

• Només s’acceptaran les al·legacions presentades a través d’aquest canal.
  • Cal tenir identificació digital (Cl@ve, DNI electrònic, IdCat Mòbil, etc.)
  • Consulta detalladament l’apartat de com presentar les al·legacions del Preguntes Freqüents.
  • Et caldrà identificar el tràmit amb el codi de tràmit de la categoria professional a què es participa que consta en l’Annex 1.

Podeu consultar tota la informació relativa a aquest procediment a la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública i en l’apartat de Preguntes Freqüents del tràmit actual del procés de concurs de mèrits.

Contacteu amb les referents del Personal Laboral de la USTEC·STEs (IAC) del vostre territori davant qualsevol dubte o consulta:

Barcelona laboralsbarcelona@sindicat.net
Girona laboralsgirona@sindicat.net