Concurs de mèrits del Personal Laboral: anunci dels terminis en la validació provisional de mèrits

Avui, 13 de juliol a les 09:00 h,  ha quedat tancat el període de sol·licitud d’inscripció al concurs de mèrits.

Funció pública ha anunciat que a finals de la  setmana vinent (entre el 20 i el 22 de juliol, aproximadament) es farà pública tant a l’e-tauler com a  la pàgina web de funció pública:

1. La llista de persones admeses i excloses al concurs de mèrits.
  2. La valoració inicial dels mèrits. L’administració publicarà la puntuació assolida per l’aspirant per a cadascun dels mèrits que es tenen en compte, indicant el grau d’assoliment respecte del màxim possible de cada mèrit. En aquest tràmit, mitjançant l’aplicatiu de la mateixa web, els aspirants tindran un termini de 10 dies hàbils per:
  • Acceptar els mèrits calculats per l’Administració.
  • Rebutjar el càlcul dels mèrits i esmenar-los aportant la documentació acreditativa corresponent (Per exemple: Certificat de serveis prestats en altres administracions públiques, nivells d’ACTIC o català, etc.).
  • No fer res en el termini establert. En aquest cas es considerà acceptat.

Si teniu cap dubte o consulta, contacteu amb les representants del Persona Laboral de la USTEC·STEs del vostre territori:

Barcelona laboralsbarcelona@sindicat.net
Girona  laboralsgirona@sindicat.net
Lleida laboralslleida@sindicat.net
Tarragona i Terres de l’Ebre laboralstarragona@sindicat.net