Publicació valoració mèrits i capacitats fase concurs opos TEEI

El dia 30 de maig el Departament ha actualitzat els llistats de valoració amb modificacions, cal revisar-los perquè persisteixen  errors.

Termini de presentació d’al.legacions fins al 13 de juny.

El Departament de nou es precipita i divendres 27 de maig va fer públiques les llistes amb la valoració dels mèrits i capacitats de la fase de concurs de les oposicions TEEI amb errades. En aquesta valoració no s’havien computat ni el temps treballat fora del Departament ni tampoc correctament els nivells d’ACTIC.

Aquests dimarts 30 de maig, s’han fet  públiques unes noves llistes amb les errades esmenades. Podreu consultar-les en el següent enllaç.

També ha publicat els criteris tècnics de valoració de mèrits i capacitats, on podreu comprovar si teniu tots els mèrits acreditats ben comptabilitzats.

Cal que reviseu els nous llistats. Podeu presentar les al·legacions amb les esmenes a la vostra puntuació, mitjançant l’aplicatiu que us apareixerà en el següent enllaç.

El termini per presentar les al·legacions és des del 30 de maig fins al 13 de juny,  ambdós dies inclosos.

Si teniu qualsevol dubte o consulta podeu contactar amb les vostres referents de territoris:

Barcelona laboralsbarcelona@sindicat.net
Girona  laboralsgirona@sindicat.net
Lleida laboralslleida@sindicat.net
Tarragona i Terres de l’Ebre laboralstarragona@sindicat.net