OPOS TEEI: Publicació de la valoració definitiva dels mèrits-oposició i les propostes de centre per a les persones seleccionades.

Es fa públic l’Acord de l’Òrgan Tècnic de Selecció, de 4 de juliol, aprova la valoració definitiva dels mèrits i capacitats de la fase de concursAixí mateix, fa pública la puntuació total obtinguda en tot el procés (suma de qualificacions de la fase d’oposició i de la fase de concurs), i les propostes per a les persones seleccionades.

Podeu consultar tota la informació en el següent enllaç.

Consulteu la valoració definitiva obtinguda en les diferents fases en els següents annexos:

Annex 1: Valoració definitiva de la fase de mèrits OP-17 (Ordre alfabètic)

Annex 2: Valoració definitiva de la fase de mèrits PESCO (Ordre alfabètic)

Annex 3: Valoració definitiva de la fase de mèrits i oposició OP-17

Annex 4: Valoració definitiva de la fase de mèrits i oposició PESCO

Consulteu la proposta de centre per a les persones seleccionades en el següent annex:

Annex 5: Proposta de centres per a les persones seleccionades (ordre alfabètic: places de reserva, OP-17 i PESCO)

En breu el Departament, previ a les propostes de contractació, publicarà un llistat de les persones que han d’acreditar els requisits. Totes aquelles persones que tingueu els requisits (titulació, nivell de català, etc.) disponibles a l’Atri, ja els teniu reconeguts d’ofici.

Les places proposades s’ocuparan a 1 de setembre de 2022.

Des d’USTEC·STEs (IAC) continurem defensant el Pla d’estabilitat perquè cap treballador/a en abús de temporalitat es quedi sense un lloc de treball.

Contacteu amb les referents del vostre territori per qualsevol consulta o aclariment.

Barcelona laboralsbarcelona@sindicat.net
Girona  laboralsgirona@sindicat.net
Lleida laboralslleida@sindicat.net
Tarragona i Terres de l’Ebre laboralstarragona@sindicat.net