Comunicat sindical unitari: FEM UN DARRER ESFORÇ: DEMÀ 9 DE JUNY, TOTES A LA VAGA!! ACONSEGUIR MILLORES PER AL CURS VINENT ÉS POSSIBLE!!

Demà 9 de juny està convocada la 9a vaga unitària amb l’objectiu de revertir les retallades que fa tants anys que arrosseguem, millorar les nostres condicions laborals i aconseguir el 6% d’inversió pública per garantir que l’alumnat del nostre país pugui accedir a l’educació pública amb la qualitat que es mereix.

Les mobilitzacions que vam iniciar aquest mes de març han evidenciat que els gestors del Departament d’Educació estan abocant els centres educatius al col·lapse i després d’aguantar durant més de deu anys, famílies, direccions i treballadores hem dit que ja n’hi ha prou.

Fa dos dies que tornem a estar a la taula de negociació i és evident que no haguéssim arribat fins aquí sense la força de les mobilitzacions. Les organitzacions sindicals continuem fermes en les reivindicacions i esperem que el Departament d’Educació vingui amb clara voluntat d’arribar a un acord necessari.

Mesures tan importants com el retorn de l’horari lectiu per a totes les etapes de cara al curs que ve són possibles. Són qüestió de voluntat política. I aquesta voluntat política l’hem d’aconseguir pressionant el màxim possible el que ens queda de curs. En aquest sentit, la vaga i la manifestació de demà 9 de juny poden ser determinants.

Demà, buidem les aules, omplim els carrers, aconseguim millores per al curs vinent!!