Comunicat de convocatòria de vaga per la llengua dia 23M

Preavís de vaga pel proper 23 de març, Vaga per la Llengua! en defensa del sistema d’immersió
Canal Sindicat Punt Net: El #23M omplir els carrers L’ESCOLA, EN CATALÀ

Davant de les amenaces del TSJC, que obliga els centres educatius catalans a impartir un 25% de currículum en llengua castellana, USTEC·STEs (IAC) , com a sindicat  majoritari de l’ensenyament públic català i compromès des dels seus orígens amb la immersió lingüística, ens veiem en l’obligació de convocar una jornada de vaga en defensa d’aquest model lingüístic, el qual compta amb el consens de tota la comunitat educativa i fins ara no s’havia qüestionat políticament.

No volem renunciar a la immersió lingüística perquè és l’instrument del qual disposem per fer possible la igualtat de tot l’alumnat, independentment del seu origen.

Ens sumem doncs a la convocatòria de vaga del dia 23 de març com a membres  de la plataforma Educació, pública i en català, conscients que l’eix vertebrador d’aquest país passa pel manteniment del català com a llengua vehicular dels centres educatius catalans.

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes