FP

PROFESSORAT TÈCNIC D’FP: TRETZE MESOS DES DE L’APROVACIÓ DE LA LOMLOE I TOT CONTINUA IGUAL

Ja han passat  més de 13 mesos d’ençà que es va aprovar i publicar la LOMLOE i a dia d’avui el Gobierno de España encara no ha desenvolupat la disposició addicional onzena. Professorat del Cos a extingir de Professors Tècnics de Formació Professional la qual recull que “s’integren en el cos de professorat d’ensenyament secundari les especialitats del cos de professorat tècnic de formació professional, mantenint l’atribució docent reconeguda per la normativa vigent”.

Doncs bé, és inacceptable que després de tant de temps uns 4.400 professors a Catalunya continuïn estan discriminats per la inacció del que li correspon. Per això, USTEC-.STEs, promotor de l’equiparació salarial i laboral del professorat d’FP,  participa en la campanya que sindicats d’altres territoris, d’arreu de l’estat, de la Confederació dels STEs, i amb la que la USTEC té una carta de col·laboració, han iniciat per exigir l’IMMEDIAT ACCÉS DEL PROFESSORAT PTFP AL COS DE SECUNDÀRIA, amb efectes retroactius a l’entrada en vigor de la LOMLOE.

USTEC-STEs us convida  a participar en aquesta campanya enviant la vostra reclamació, exigint la integració immediata al cos de professors d’ensenyaments secundaris, als següents enllaços:

Ministeri d’Educació i Formació Professional: Reclamació d’accés immediat i directa al Cos de Secundària,    https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do

Podeu descarregar un model de sol·licitud per adjuntar a la reclamació online.

Model de sol·licitud

USTEC-STEs, per la seva banda, iniciarà en breu una campanya pròpia per exigir al Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, el compliment immediat del mandat del Parlament de Catalunya, segons el qual s’ha de fer efectiva l’equiparació salarial de tot el professorat d’FP.

Si vols participar en les mobilitzacions que en breu iniciarem, posa’t en contacte amb nosaltres.