REUNIÓ MEPAG de 24 de gener 2022

El passat dilluns 24 de gener va tenir lloc la reunió virtual de la MEPAG (Mesa de Funció Pública), convocada el divendres passat per l'administració de la Generalitat "atesa la urgència motivada per l'eventual inici del període d'avaluació del complement de productivitat per l'exercici 2022".

Un únic punt a l'ordre del dia: "Aprovació de les normes d'aplicació i de distribució del complement de productivitat en l'exercici 2022". Convocatòria de divendres per dilluns, amb un cap de setmana pel mig, sense voluntat negociadora, simplement poder dir que s'ha passat el tràmit "amb els sindicats"… Una reunió que va durar escassament 25 minuts amb tot "dat i beneït" abans de començar, on en el torn obert hem preguntat per alguns altres temes importants.

• Complement de productivitat

No hem signat el text que proposa l'administració perquè no estem d'acord amb aquest complement, volem els nostres diners en nòmina. Tampoc estem d'acord amb la seva aplicació que no considerem objectiva.

• Augment retributiu 2022

L'augment retributiu del 2% per l'any 2022 ve marcat per l'estat i, per tant, l'administració catalana l'ha d'implementar "tant sí com no". Funció Pública informa que s'aplicarà a la nòmina de gener de tota la plantilla representada a la MEPAG (personal funcionari i interí, laboral, docent no universitari i estatutari).

Aquest augment, ja s’ha vist reflectit en les nòmines del mes de gener. Consulteu les taules retributives actualitzades en el següent enllaç.

• Estabilització de plantilles

Funció Pública està treballant en les dades i els criteris. Hem reclamat que volem la informació el més aviat possible per poder debatre entre el col·lectiu. Funció Pública diu que no esgotarà el termini d'aplicació marcat per llei, o sigui que volen publicar les ofertes abans del juny de 2022.

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes