USTEC·STEs

Cobrament de la paga extraordinària 2014 al novembre

USTEC·STEs (IAC),  sindicat que forma part de la IAC (Intersindical Alternativa de Catalunya), la qual va a la Mesa de Funció Pública, us anuncia que per fi, després de gairebé 7 anys, cobrarem, íntegrament, la paga extraordinària del 2014, a la nòmina del novembre. No hi haurà interessos de demora; no hi haurà disculpes per part d’una Administració catalana, morosa, que ha permès que el conjunt de treballadors/es de la Funció Pública del seu país hagin estat els darrers a cobrar allò que és seu. Perquè recuperem allò que és ben nostre, companyes i companys. Res a agrair i sí molt a retraure als successius responsables de Funció Pública que han arribat a uns pactes sindicals nefastos, que ens han afectat a tots. Recuperem, per fi, la paga extra del 2014, però continuem perdent poder adquisitiu.