USTEC·STEs (IAC) participa activament a la Plataforma Enllaçats per la Llengua, i és per això que us volem compartir la següent proposta per la Diada de Sant Jordi d’aquest any. Veure fotos

Aquest 23 d’Abril per celebrar la Diada de Sant Jordi, la Plataforma Enllaçats per la Llengua us convida a sumar-vos a fer bategar els nostres cors amb la nostra llengua. Volem que ens acompanyeu, i entre totes les persones participants, fem que el català sigui un dels protagonistes del dia.

La proposta d’aquest any és ben senzilla. En aquest correu trobareu el cartell informatiu i un segon cartell on podeu escriure allò que fa bategar els vostres cors d’emoció en relació al català. L’acció consisteix a acabar la frase El cor em batega amb, per exemple, el jovent que fa servir el català, les persones nouvingudes que adopten el català, la música en català, els mitjans de comunicació en llengua pròpia, els equips esportius que fan servir el català, un t’estimo en la meua llengua, la immersió lingüística, la literatura catalana etc. Al cartell té cabuda tot allò que us emocioni en relació a la nostra llengua. Finalment us animem a imprimir-lo i us feu un autoretrat per penjar a les vostres xarxes socials favorites. Si ho preferiu podeu dibuixar el vostre propi cartell.

Aquest any volem omplir les xarxes amb el nostre suport a la nostra llengua. Que res ens aturi, bateguem els nostres cors pel català. No oblideu posar l’etiqueta #BateguemPelCatalà

Us adjuntem l’enllaç del blog de la Plataforma Enllaçats per la Llengua, on trobareu el manifest en suport del català adherir-vos

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes