Premsa

Premsa del 16 al 18 de desembre

Cataluña retrasa el inicio del segundo trimestre al 11 de enero – Europa Directo – Noticias Europeas e Internacionales La pandemia lleva a Cataluña a dar "un paso atrás" – Levante-EMV El Superior de Justicia obliga a dar el 25% de las clases en castellano La tornada a classe s’ajorna al dia 11 per reduir contagis | Rosa M. Bravo | Barcelona | Educació | El Punt Avui Mocions municipals per «centres educatius segurs» i altres mobilitzacions dels sindicats de professorat – Created by pep valenzuela – In category: Dia a dia, Educació, Política / Societat – Tagged with: calefacció, centres segurs, Covid-19, educació, mobilitzacions, mocions municipals, professorat – malarrassa – El periòdic independent i de distribució gratuïta de Terrassa A pandemia leva a Cataluña a dar "un paso atrás" – Faro de Vigo El curs escolar es reprendrà l'11 de gener per l'agreujament de la pandèmia – Diari de Barcelona | Diari de Barcelona Cataluña retrasa el inicio del segundo trimestre escolar al lunes 11 de enero – elEconomista.es La comunitat educativa rebutja la sentència del TSJC contra la immersió La pandemia lleva a Cataluña a dar "un paso atrás" – La Opinión de A Coruña La pandemia lleva a Cataluña a dar "un paso atrás" – Diario de Mallorca El independentismo y la falta de profesores de catalán Els sindicats de l'educació consideren "raonable" allargar les vacances de Nadal fins a l'11 de gener | Ràdio Sabadell El curs escolar després del Nadal es reprendrà el dilluns 11 de gener i no el divendres 8 com estava previst – RÀDIO MARINA 100.3 | RÀDIO MARINA, sempre al teu costat

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes