Caravana obrim fronteres 2019

CARAVANA OBRIM FRONTERES 2019

La Caravana OBRIM FRONTERES és una xarxa que va néixer el 2016, formada per més d'un centenar d'organitzacions, col·lectius i activistes en defensa de la llibertat i dels Drets de les persones en cerca de refugi, amb les mobilitzacions, des de diferents punts de l'Estat espanyol, rumb a Grècia. Entre aquestes, es troba la IAC i la secretaria de dones Ustec-Stes (IAC).

Enguany, i per quart any consecutiu es torna a posar en marxa la caravana #RumbAFronteraSud. Del 12 al 21 de juliol, la caravana se'n va a la frontera sud, per conèixer d'aprop les vulneracions dels Drets humans que s'hi produeixen constantment. Amb activitats que van dirigides a les denúncies de les polítiques migratòries i a la visibilització de les violacions de drets humans com són els CIES, CATE i l' explotació laboral que pateixen més especialment les dones treballadores.

Us animem a col·laborar amb la Caravana, per a més informació :

Facebook:https://www.facebook.com/
Twitter: @CaravanaObrim

Per participar en la Caravana des de Barcelona accedeix al formulari d’inscripció, fins el 23 de juny: