Mobilitzacions

19/12/18 Concentració davant de la Conselleria de Justícia per l’escola de Brians 1

Professorat de l’Escola Artur Martorell del centre Penitenciari Brians 1 s’ha concentrat aquest matí davant la seu de Justícia per demanar la immediata paralització de les obres que s’estan duent a terme i que posen en qüestió el projecte educatiu del centre. Han comptat amb la solidaritat d’altres docents d’escoles d’adults.

La concentració estava convocada pels sindicats UGT, CCOO, USTEC i CGT que havien demanat una reunió amb el Director General de Serveis Penitenciaris Amand Calderó des del passat 30 d’octubre, sense cap resposta.  La direcció penitenciaria, tampoc ha accedir a reunir-se avui amb els sindicats o a fixar una data per fer-ho. Els sindicats han demanat a les portes del Departament la paralització immediata de les obres, que permeti reiniciar converses amb el o la director/a que substitueixi al director dimitit Josep Font, i han insistit amb la demanda de reunió amb el Sr. Amand Calderó.

Fa 15 dies representants de l’escola i dels sindicats ja es van reunir amb representants parlamentaris d’ERC, Comuns, PSC i la CUP-CC per demanar el seu suport a les demandes i proposar-los una visita al centre per conèixer de primera mà el projecte educatiu de comunitat d’aprenentatge que ha tingut diversos reconeixements pedagògics.