COMUNICAT DE SUPORT A L’ATURADA NACIONAL A L’EDUCACIÓ COLOMBIANA DEL 25 DE JULIOL

USTEC·STEs, sindicat majoritari a l’ensenyament a Catalunya, vol expressar el seu més absolut suport a l’aturada del 25 de juliol a Colòmbia.

Compartim els motius de l’aturada: la brutal repressió a la llibertat d’expressió i el dret a la vida que estan patint tant els i les docents de Colòmbia com altres líders socials i sindicals. Amenaces i assassinats han estat perpetrats els darrers mesos a Colòmbia amb total impunitat.

Demanem a les autoritats colombianes que posin fi a aquesta escalada de violència i a la societat catalana i a la comunitat internacional que se solidaritzin amb el poble de Colòmbia i amb la causa de la democràcia i les llibertats.