Comunicat

USTEC·STEs ( IAC) forma part de la Taula d’Emergència Docent, Declaració

Us comuniquem que s’ha constituït la Taula d’Emergència Docent, inicialment formada per diferents organitzacions socials i sindicals del sector de l’ensenyament, de la qual formem part, per tal de respondre a la greu situació en què el col·lectiu docent es troba en aquests moments.

Us fem arribar la Declaració Unitària que hem redactat conjuntament les organitzacions sotasignades. Podeu fer-la arribar al vostre centre de treball per tal que pugui ser subscrita pel Claustre o per l’Assemblea de Treballadors.

Us agrairem que, des del centre, ens feu arribar el nombre de membres del Claustre o Assemblea que s’hi adhereixen a tedocent@gmail.com.

Gràcies per la vostra col·laboració.

Taula d’Emergència Docent

Impulsors: ADIC Ensenyament, ANC (Sectorial d’Educació), CGT Ensenyament, Docents per la República, Intersindical-CSC, UGT, USTEC·STEs (IAC)

DECLARACIÓ UNITÀRIA