Meses Sectorials

Resum Mesa Tècnica del 31 de gener de futures oposicions

L’Administració ha plantejat que hi haurà cinc convocatòries d’oferta pública d’ocupació a diferents cossos i especialitats encara per definir i concretar.

Aquestes convocatòries d’oposicions s’allargaran fins el 2022 i, segons l’Administració, tenen per objectiu reduir la taxa d’interinatge a un 8%, ofertant més de 15.000 places que s’aniran alternant en les convocatòries dels diferents cossos i especialitats.

Des d’USTEC·STEs exigim que aquestes àmplies convocatòries incloguin:

1)  un sistema de concurs que garanteixi que el personal interí que està ocupant una vacant pugui superar-les.

2) la creació d’un acord d’estabilitat que asseguri la continuïtat del personal interí que no hagi superat la fase de concurs-oposició garantint així que aquestes convocatòries massives no es converteixin en un ERO pel personal que actualment treballa.

Volem recordar que en els darrers anys no hi ha hagut cap convocatòria de concurs-oposició per accedir a la funció pública docent, arribant la taxa de personal interí i substitut al 40%. Per tant, el personal interí ha acumulat una àmplia experiència a l’aula i prestant uns serveis al Departament que ara s’han de reconèixer i fer valer.

Demanem a la resta de la part social que s’uneixin a aquestes reivindicacions i que les incorporin a les seves demandes, creant així un front comú, fins ara no trobat, en les negociacions davant de l’Administració.

En darrer lloc, volem deixar molt clar que si aquestes demandes no són escoltades i incorporades pel Departament d’Ensenyament, dedicarem tots els nostres esforços a organitzar i mobilitzar el col·lectiu interí per tal que puguem defensar els nostres drets.

02/02/2018

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes