Meses Sectorials

RESUM de la mesa convocada a petició de les organitzacions sindicals de la funció pública 17/07. Reclamació del drets perduts de caire econòmic i social

El Govern va plantejar convocar 300 places d’oposicions per a docents. Unitàriament es va dir que amb tan poques places no es podria arribar a cap acord. USTEC·STEs (dintre de la delegació de la IAC) va repetir que també és vital millorar el procediment d’oposicions actual que no ajuda en res (ans el contrari) a prioritzar a qui ja està treballant. Davant del desacord unitari l’administració la convocatòria presentada.

Varem exigir un calendari pactat de retorn de les pagues del 12, 13 i 14.
El Govern es va negar.

També vàrem exigir la no aplicació del 5% de retenció al que s’ha anat autoritzant de retorn de la paga del 12 des de Madrid.
En quant al FAS diuen que es crearà una comissió que treballi per l’establiment d’un nou FAS.

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes