Meses Sectorials

RESUM MESA SECTORIAL: dimecres 10 de desembre de 2014

Jornada del personal substitut a partir de l’1 de gener al 100%

Tenien previst el retorn al 100% amb data 1 de setembre de 2015 però per la pressió sindical que es va donar a la Messa de Funció Pública s’acaba avançant al 1 de gener de 2015.

Hi haurà 5 jornades: 100%, 83,33%, 66,66%, 50%, 33,33%

Durant el gener (Sempre abans de tancar nòmines d’aquell mes) es finalitzaran tots els nomenaments de substitucions amb data 31.12 i realitzarà un nou nomenament amb data 1 de gener de 2015. Els nous nomenaments a partir de l’1 de gener ja es realitzaran sense la reducció del 15%.

Es realitzarà una modificació dels criteris de gestió de la borsa i els centres educatius rebran informació per part dels SSTT per la modificació de l’horari del personal substitut.

USTEC·STEs ha valorat aquesta mesura com un retorn a la normalitat però n’hi ha d’altres mesures, relacionades amb les substitucions, que amb les retallades segueixen complicant el normal funcionament dels centres educatius: la no substitució des del primer dia i l’existència d’un nomenament completament en precari com és el del terç de jornada amb la qual cosa hem exigit dos únics tipus de jornada mitja i sencera.

USTEC·STEs recorda que hem reivindicat l’eliminació d’aquesta absurda mesura: encapçalant mobilitzacions i vagues, situant la reivindicació del 100% en les plataformes reivindicatives.USTEC·STEs va recollir més de 5.000 signatures i hem estat l’únic sindicat que ha portat l’Acord de Govern que possibilitava aquesta mesura fins al Tribunal Suprem.

Obertura de la borsa

Sol·licituds del 21 de gener al 9 de febrer.

Llistat d’admesos i exclosos provisional: previsió: 15 de març

Llistat d’admesos i exclosos definitiu: segona quinzena d’abril.

USTEC·STEs (IAC) demana sistematitzar l’obertura de la borsa perquè tothom sàpiga quan s’obre.

USTEC·STEs: demana retornar a la situació on les proves de capacitació eren homogènies i estandarditzades, però l’administració es torna a negar adduint ineficiència.

Torn obert

USTEC·STEs (IAC): hem tornat a exigir la regularització de les nòmines del personal nomenat a un terç de jornada, els quals han estat cobrant un 0,33% menys (6 € menys al mes) L’administració ha respost que amb la regularització dels percentatges a 1 de gener es regularitzarà la situació.

USTEC·STEs ha exigit l’efecte retroactiu de les nòmines de setembre fins a desembre (25€ al personal docent més en precari) amb el que l’administració, tot i reconèixer, que incomplia la resolució de criteris de gestió de la borsa, ha respost “doncs que reclamin”.

USTEC·STEs posa a disposició de les persones afectades un model de reclamació pel cobrament d’allò que és nostre i l’administració ens sostreu de forma il·legal.

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes