Calella, Canet de Mar, Pineda de Mar, Sant Pol de Mar i Santa Susanna.

mar.pijuan@sindicat.net

Mar Pijuan

Acció sindical.

Twitter: @andreumumbru

andreumumbru@sindicat.net

Andreu Mumbrú Fuxet

Mataró (Secundària, CFA, CEE, EOI) , Premià de Dalt, Premià de Mar i Vilassar de Dalt.

joanribet@sindicat.net

Joan Ribet

Finances:
financesbcn@sindicat.net

Afiliació

nuriaametller@sindicat.net

Núria Ametller Viñamata

La Llagosta, Martorelles, Mollet del Vallès, Montmeló, Montornès del Vallès, Parets del Vallès, Sant Fost de Campsentelles, Santa Maria de Martorelles i Tiana.

miquel@sindicat.net

Miquel Coll Ventura

Arenys de Mar, Arenys de Munt, Caldes d’Estrac, Campins, Fogars de la Selva, Gualba, Llinars del Vallès, Malgrat de Mar, Sant Cebrià de Vallalta, Sant Celoni, Sant Esteve de Palautordera, Sant Iscle de Vallalta, Sant Vicenç de Montalt, Santa Maria de Palautordera, Tordera, Vallgorguina i Vilalba Sasserra.

rosasala@sindicat.net

Rosa Sala Medina

Salut laboral.

Judith Vidal Chiribés

Canovelles, Cànoves i Samalús, Cardedeu, Dosrius, L’Ametlla del Vallès, Les Franqueses del Vallès, Lliçà d’Amunt, Lliçà de Vall, Sant Antoni de Vilamajor, Sant Pere de Vilamajor, Santa Eulàlia de Ronçana i Vilanova del Vallès.

albertdoy@sindicat.net

Albert Doy

Alella, Cabrera de Mar, Cabrils, El Masnou, Montgat, Òrrius, Teià i Vallromanes.

amandachueco@sindicat.net

Amanda Chueco

Mataró (Primària) Argentona, Granollers (Primària), La Roca del Vallès, Sant Andreu de Llavaneres i Vilassar de Mar.

annatorralbo@sindicat.net

Anna Torralbo

icona_dubtes_preguntes_interrogant

Bigues i Riells del Fai, Caldes de Montbui, Granollers (Secundària, CFA, EOI), La Garriga, Sant Feliu de Codines i Figaró-Montmany.

oscarsimon@sindicat.net

Oscar Simón