Construïm una vaga per guanyar!
La manifestació del 15N va servir per obrir la negociació amb el Departament sobre condicions laborals; les accions del 10D, per activar centres i acumular força com a col·lectiu docent i personal d’atenció educativa (PAE). La mobilització del 24G és el pròxim pas en el camí cap al cicle de vagues que comença l’11F. És fonamental la implicació de tot el col·lectiu en les pròximes accions!
A hores d’ara, ja hem aconseguit més de 42.500 signatures de personal educatiu en suport al manifest #DignifiquemLaProfessió, en un procés d’acumulació de força progressiu. Aquesta nova trobada telemàtica ha de servir per:
- Posar en comú l’estat de les negociacions.
- Explicar com ha anat la trobada amb càrrecs electes locals d’Educació el 19 de gener, i els detalls sobre l’entrega de les signatures.
- Actualitzar la proposta de consulta als centres sobre el format de vaga.
- Compartir l’estat de l’organització i les assemblees als diferents centres i territoris, recollida de propostes i iniciatives.
- Valorar com estendre la campanya a les famílies i a tota la comunitat educativa.
- Concretar propostes d’accions mes a mes.
Tenim per davant un cicle de lluita per la millora de les nostres condicions laborals, un cicle que haurem d’afrontar amb molta força i perseverança perquè no serà fàcil. Hem d’organitzar-nos bé i decidir col·lectivament com podem pressionar efectivament el govern, calibrar les nostres forces i no desgastar el moviment.
Connecta’t-hi i participa-hi!
Convida-hi també els teus companys i companyes de centre!


Espai afiliació