Formacions d’oposicions 2026 per a l’afiliació

Com cada convocatòria, oferim una formació específica d’oposicions per a l’afiliació. Durant les sessions es treballaran aspectes relacionats amb l’elaboració i defensa de la programació i les situacions d’aprenentatge, i es donaran consells per fer front al supòsit pràctic i per al procés general de les oposicions.

Format: Es tracta d’una formació que oferim a tots els territoris d’arreu de Catalunya* de 20 hores: 4 h presencials i 16 h telemàtiques

*A Girona la formació s’ofereix en format 100% presencial, l’afiliació de Girona en rebrà la informació.

Horari: dissabtes de 10 a 14 h.

Dates previstes (poden patir modificacions, informarem si és el cas):

  • 17 de gener: presencial a cadascuna de les seus territorials

  • 24 de gener: telemàtica per especialitats

  • 31 de gener: telemàtica per especialitats

  • 7 de febrer: telemàtica per especialitats

  • 14 de febrer: telemàtica per especialitats

Preu de la formació: 20 € per a l’afiliació.

Ordre d’assignació de places: Les places s’oferiran, en primer lloc, a l’afiliació. En cas que quedin vacants, s’oferiran a persones no afiliades amb la condició d’afiliar-se un any sencer (en aquest cas, caldrà abonar de cop la quota anual de 78 € més els 20 € del cost de la formació).

Inscripció: El termini d’inscripció estarà obert del 2 al 19 de desembre de 2025 des d’aquest enllaç.

Observacions: Per tal que la formació sigui el màxim de qualitativa possible, organitzarem grups per branques en funció de les especialitats i cossos convocats.

  • Grup 1: bloc FP – Cientificotècnic (electrònica, informàtica, comerç, empresa, etc.)

  • Grup 2: bloc FP – Social (FOL, comunitat, sanitari, administració, etc.)

  • Grup 3: bloc ESO/BATCientificotècnic (tecnologia, matemàtiques, economia i física i química)

  • Grup 4: bloc ESO/BATLlengües (català i castellà)

  • Grup 5: bloc ESO/BAT – Idiomes (anglès i francès)

Si no assolim un mínim de 8 persones per grup s’unificaran grups (si és possible), o la formació per aquell grup es cancel·larà per manca de demanda.

Aula Moodle: tindrem una Aula Moodle per compartir materials i bibliografia útil per a l’elaboració de la programació i situacions d’aprenentatge i comunicar-nos directament amb els i les formadores.

Més informació sobre les oposicions: Tenim tota la informació sobre la convocatòria d’oposicions docents a l’apartat corresponent de la nostra web i el resum en aquest Full informatiu. També podeu visualitzar la xerrada informativa que vam dur a terme on vam presentar la resolució i els detalls de la convocatòria.

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes