Personal laboral: nova reunió al Parlament de Catalunya


USTEC·STEs (IAC) hem continuat amb la roda de reunions amb els diferents grups parlamentaris amb representació al Parlament de Catalunya. Ahir, 6 de novembre de 2025, vam mantenir la darrera trobada amb el Grup Parlamentari d’En Comú Podem, representat per Jéssica Albiach i Joan Calderon.

El grup parlamentari va reconèixer la precarietat del nostre col·lectiu i la urgència de l’aprovació de les nostres demandes, donant suport a les nostres peticions:

  • Reclassificació professional del PAE abans del 31 de desembre de 2026.
  • Complement retributiu amb efectes retroactius l’1 de gener de 2025.

El seu compromís en la defensa de les nostres demandes es va posar de manifest de manera ferma en el Plenari del Parlament de Catalunya del mateix 6 de novembre de 2025. En la intervenció, la Sra. Jéssica Albiach va exposar amb tot detall la situació del nostre col·lectiu així com va donar suport a les demandes i calendari proposats per USTEC·STEs (IAC).

Més informació a la nostra web: https://www.sindicat.net/personal-laboral/

La lluita és el camí!

#reclassifiquem#dignifiquem

 

laborals i En Comú Podem

Informació sobre l'ús de galetes

Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques i perquè tinguis la millor experiència d'usuari/ària. Si continues navegant, estàs donant el teu consentiment per acceptar les esmentades galetes així com la nostra política de galetes