Premsa

Premsa de l’1 al 4 de desembre: – USTEC es mobilitza a Tarragona per reclamar “màxima seguretat” per a l’educació presencial. 324. -…

Premsa de l’1 al 4 de desembre:
– USTEC es mobilitza a Tarragona per reclamar «màxima seguretat» per a l’educació presencial / USTEC se moviliza en Tarragona para reclamar «máxima seguridad» para la educación presencial. Diari Més.
El cost de la digitalització de les aules: 174 milions d’euros / El coste de la digitalización de las aulas: 174 millones de euros. El Periódico.
– Nova protesta dels sindicats d’educació a Tarragona. TAC12 TV.
– USTEC es mobilitza a Tarragona i reclama màxima seguretat per a l’educació presencial. Tarragona Ràdio.
– Els sindicats reiteren que les ràtios proposades per Educació no es compleixen. Diari de Girona.
– Protestar a Sant Jaume per reclamar escoles més segures. betevé.
– Última hora Coronavirus | Covid-19: noticies en directe a Catalunya i Espanya. El Nacional.
– Pugen a 827 els grups escolars confinats i a 19.916 les persones en quarantena. Catalunya Diari.
– La docència torna a protestar perquè “tot segueix igual”. Diari La República Checa.
– Coronavirus.- Sindicatos se concentran ante la Generalitat para pedir más seguridad en las aulas. EUROPAPRESS.
– Els sindicats d’ensenyament no descarten una vaga el febrer si Educació no negocia mesures per a una escola “segura”. La Manyana,
– Los sindicatos de educación catalanes no descartan ir a la huelga en febrero si Educació no pacta una escuela “segura”. 20 minutos.
– Los profesores se hartan del plan de Bargalló contra el Covid. Crónica Global.
– Els sindicats es tornen a mobilitzar per demanar més seguretat als centres. Diari Educació.
– Els sindicats d’ensenyament no descarten una vaga el febrer si Educació no negocia mesures per a una escola “segura”. 324.
– Sindicatos reclaman una disminución de ratios y más personal docente. La Vanguardia.