Premsa

Premsa del 26 i 27 de novembre: – Ustec prepara una “mobilització contundent” pel mes de febrer. Diari d’Educació. – El sindicat…

Premsa del 26 i 27 de novembre:
El sindicat Ustec-Stes anuncia mobilitzacions contra el departament d’Educació / El sindicato Ustec-Stes anuncia movilizaciones contra el departamento de Educación. Catalunya Press.
– USTEC-STEs anuncia noves mobilitzacions. betevé.
– USTEC afirma que un 24% dels nomenaments no s’han cobert i planteja una mobilització “molt contundent” al febrer. La República.
– Ustec denuncia que prime el electoralismo sobre la seguridad en los colegios. La Vanguardia.

– «El Goven prioritza l’electoralisme a la seguretat a les aules». Diari de Girona.
– Una tibia recuperación de lo perdido. Viento Sur.
– Ustec·Stes ve “fatiga e irritación” en el inicio de curso y critica la política de nombramientos. EUROPAPRESS.
– “Les dones, en lluita constant per viure segures i tranquil·les”. El Periódico.
– Un 24% dels nomenaments dels docents no s’han cobert, segons afirma USTEC. Social.cat.
– «El Goven prioritza l’electoralisme a la seguretat a les aules». Diari de Girona,
– Només el 10% dels ordinadors promesos per Educació arribaran abans de Nadal. 324.
– Coronavirus Catalunya: Desescalada, fases i vacuna | DIRECTE. betevé.
– Una de cada quatre substitucions de mestres no s’han cobert des del principi de curs. RAC1.