Premsa

Premsa del 9 i 10 de novembre:

– USTEC protesta frente a sedes de Educación por los autotest en institutos. La Vanguardia.
– Xavi Diez, portaveu USTEC: “És el curs més difícil que ha viscut el professorat a Catalunya”. Ràdio Sabadell.
– El sindicat d’ensenyament Ustec-Stes promou mobilitzacions en protesta per les autoproves de l’alumnat de la Covid-19. Diari de Terrassa.
– Concentración en Girona contra los autotest en las escuelas. La Vanguardia.
– Sindicats i alumnes critiquen la manca de previsió i indicacions per implantar el sistema híbrid en la postobligatòria. Social.cat.
– AMPLIACIÓ: Una trentena de professors es concentren a Girona per exigir més recursos contra la pandèmia a Educació. AlDia.cat.
– Una trentena de professors es concentren a Girona per exigir més recursos contra la pandèmia a Educació. AlDia.cat.
– Educació recomana mantenir les finestres obertes a classes i menjadors. Empordà.
– Els sindicats de mestres es mobilitzen a Girona i alerten que treballen “sota mínims”. Diari de Girona.
– Els docents reclamen a la Generalitat una negociació «real» per la seguretat als centres. NacióTarragona.
– Els sindicats d’educació critiquen “les contradiccions” dels protocols de la Generalitat. Ràdio Sabadell.
– Una trentena de professors es concentren a Girona per exigir més recursos contra la pandèmia a Educació. La República.
– Una trentena de professors exigeixen des de Girona més recursos contra la pandèmia a Educació. El Gerió Digital.
– Una trentena de professors es concentren a Girona per exigir més recursos contra la pandèmia. La Ciutat.
– L’educació reivindica la necessitat de treballar i estudiar en centres segurs. Mataró Audiovisual.
– Profesores reclaman más recursos para combatir la pandemia en Girona. La Vanguardia.
– Els sindicats d’educació reclamen a Manresa més seguretat i més personal. Regió 7.
– Propuestas didácticas de STEs para el 25 de noviembre, Día Internacional para la Eliminación de la Violencia Contra las Mujeres. STEs-Intersindical.