Premsa

RECULL DE PREMSA:
Ustec vol que es redueixin les ràtios per seguretat – El Punt Avui. (30-9-20)
– AMPLIACIÓ: USTEC demana a Educació que es redueixin les ràtios i es garanteixin les distàncies entre alumnes – Al Dia. (29-9-20)
‘Tornada’ a l’escola: L’última petició d’USTEC a Educació – Diari de Girona. (29-9-20)
– Els sindicats clamen a la carretera de Vic per una educació segura – Regió7. (29-9-20)
– Els docents de TGN, farts: Les contundents reclamacions que fan al Govern – Tarragona Digital. (29-9-20)
– Concluyó el I Congreso Mundial de Educación con Declaración Final y Resoluciones – Aporrea.org. (29-9-20)
– Docentes y alumnos pierden derechos con clases en línea – El Independiente. (28-9-20)
– Alumnos con necesidades especiales, al límite por el coronavirus – Público. (27-9-20)
– Detectan maestros un patrón internacional en el deterioro del sistema educativo – La Jornada. (27-9-20)
– Famílies de Lleida ja porten dos setmanes sense escolaritzar els nens – Segre. (26-9-20)
– Docentes y alumnos pierden derechos con clases en línea – La Jornada. (26-9-20)
– Los docentes salvan del caos el arranque del curso escolar – EL PAÍS. (26-9-20)
– Anuncien una vaga de professors a Catalunya per als pròxims dies – Catalunya Diari. (25-9-20)
– Sindicats educatius convoquen vaga el 9 i el 15 d’octubre – betevé. (25-9-20)
– “Hi ha un engany quan diuen que l’escola és segura” Xavier Díez, portaveu adjunt del sindicat USTEC, assegura que “les ratios per mantenir les distàncies són impossibles de complir” – Ràdio Estel. (25-9-20)
– Los sindicatos de educación convocan huelga para el 9 y el 15 de octubre – COPE. (25-9-20)
– Ja són 602 els grups escolars confinats per algun positiu de Covid-19 – Social.cat. (24-9-20)
– USTEC critica el «caos de la reobertura» dels centres educatius i acusa de «falta de responsabilitat política» – Diari de Girona. (23-9-20)
– USTEC-STEs alerta de la falta de mascaretes per a professors – betevé. (23-9-20)
– Ustec-Stes denuncia que el Departament d’Educació anteponga “el dinero a la salud de los docentes y alumnos” – COPE. (23-9-20)
– ‘Ens aplaudeixen a la cara’, per Josep Obiol – Marfanta. (23-9-20)
– Educació i el menysteniment de les treballadores embarassades – El Diari de l’Educació. (22-9-20)